INFO

..

30 de gener 2011

EL BRUCH (un altre cop) 29/01


M'he compromès, jo la pajarera, a escriure el text de la sortida d'aquest cap de setmana... primer dir-vos que cada vegada m'agrada més la 'afició de sortir amb BTT, tot i que m'haig de llevar molt d'hora, que passo molt fred tan als peus com als dits de les mans, que baixo per caminots que a vegades penso " ai mare meva" però tot i així m'està agradant.... el millor però són els esmorzars... tan pels nostres estómacs com per les animalades que s'arriben a dir.... però molt en el fons sé que us aprecieu "molt en el fons,.....eh". Anècdota de la sortida: l'enrrabiada del Xavi Enrique ( no sé per què...??¿¿)
Vistes: veure les muntanyes de Montserrat enfarinades....
Sensacions: la boira que sortia dels troncs dels arbres....
i les putes pujades que no s'acaben mai....
Recorregut: camí cap al Bruc recordant la història del timbaler.... esmorzar a ca l'Anna i tornada per La Pobla de Claramunt...
i la feliç trobada del grup ( dissidents i no dissidents, lesionats i mandrosos..... )
per què el blog perduri!

Salutacions,
Cristina Balcells

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada