INFO

.AQUEST CAP DE SETMANA 13 D'ABRIL, SEMI-ESPECIAL A LA BRUFAGANYA. Sortim lloc habitual a 7:15h

02 de novembre 2014

SANT PERE DE RIUDEBITLLES 01/11



Hi ha dissabtes que per més que ens esforcem en fer una ruta establerta, ja sigui per una averia “greu” o per que trobem el camí tallat per algun mal parit (per ser amable) que ha posat una tanca en un camí per que creu que és seu, la realitat és que acabem improvisant, ara això si no perdem el sentit de l’orientació per arribar al lloc d’esmorzar. Avui, que hem anat a Sant Pere de Riudebitlles, ens hem trobat esmorzant als “uniformats” de carretera. Si senyor, si, els ACA de carretera i els ACA de btt avui dia 01 de novembre, post castanyada, hem esmorzat junts (tot i que en taules separades), i sense organitzar-ho!. La tornada ha sigut un altre cop un “jo vaig per aquí,jo vaig per allà, jo tinc tard..... jo tinc hòsties” i això no pot ser. Cal posar-hi mesura i és per això que aviat es presentarà una moció per modificar el sistema de puntuació. Aquí queda dit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada